دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024

شیوه‌های نوین تبلیغی به ابزارهای جدیدی نیاز دارد که حوزه باید در این عرصه وارد شود، زیرا آموزش فرهنگی و علمی مانند آموزش نظامی در جهاد و نبرد لازم است.

به‌ گزارش سرویس استان های ‌مرکز‌ خبر ‌حوزه، آیت‌الله مصباح یزدی در مراسم اختتامیه دومین فراخوان آثار مبلغان اهل قلم دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد با بیان این مطلب گفتند: برای رساندن آموزه‌ها و معارف اسلامی باید از شیوه‌ها و ابزارهای جدید تبلیغی استفاده کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تهاجم فرهنگی علیه ایران خاطرنشان کردند: آموزش فرهنگی و علمی همانند آموزش نظامی برای جهاد و نبرد با دشمنان لازم است.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) با اشاره به رسالت و مأموریت هدایت‌گرانه انبیاء از سوی خدا، اظهار داشتند: در انجام این رسالت، بعضی‌ها واسطه ابلاغ می‌شوند و این وظیفه خطیر را بر دوش می‌کشند.

ایشان افزودند: یک مبلّغ واقعی می‌بایست در جهت رسیدن جامعه به کمال، کوشش کند و نقش جانشینی در تبلیغ رسالت را به خوبی ایفا نماید.

آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه تبلیغ تداوم رسالت است اظهار داشتند: اگر کسی شرایط آن را داشته باشد که بتواند به ابلاغ رسالت پیامبران بپردازد و مردم را از گمراهی برهاند، بر او واجب است تا به این تکلیف عمل کند.

عضو خبرگان رهبری در پایان به دو نوع تبلیغ مکتوب و شفاهی اشاره کرده و یادآور شدند: باید بر محتوای مطالب دقت نمود و به ساده‌ترین و شیواترین روش و بیان، به تبلیغ پرداخت.

گفتنی است: در دومین فراخوان آثار علمی، تبلیغی مبلغان اهل قلم، امام جمعه و تعدادی از علمای مشهد حضور داشتند و ازآثار برتر در زمینه وبلاگ، مقاله، پایان‌نامه و کتاب تجلیل شد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha